Na této stránce najdete pohromadě vše, co potřebujete vědět o naší spolupráci.
Vytvořily jsme ji pro vás my, Titánky z care oddělení. Přejeme si, abyste tu vždycky měli po ruce informace, které hledáte.
A pokud něco nenajdete, napište nám na care@titans.cz a všechno spolu vyřešíme!
Co vás zajímá?
- Care
- Jak fakturovat do TITANS
- Benefit – účetní poradenství
- Kontakty
- FAQ
1. Care
O spokojenost našich kontraktorů se aktivně zajímáme. Proto jsme tu v oddělení care pro vás po celou dobu trvání naší spolupráce – už od momentu, kdy jste přijali nabídku. Projdeme s vámi smlouvu, zajistíme objednávky, budeme tu během onboardingu i v případě dalších dotazů kdykoli během naší spolupráce. Budeme se také zajímat o váš feedback a předáme vám na oplátku ten od klienta. A pokud jde o kávu, na to si taky najdeme čas! 😊
2. Jak fakturovat do TITANS
Faktury za své služby budete vystavovat nám do TITANS s následujícími údaji:
TITANS s.r.o.
Jungmannova 745/24
110 00 Praha – Nové Město
IČO 06540970
DIČ CZ06540970
Co zasílat
Fakturu, to je jasné. Ale nejen tu. Pro akceptaci vaší faktury potřebujeme obdržet dva dokumenty – vaší fakturu a schválený timesheet, nejlépe ve formátu PDF, Word nebo Excel.
Jak správně trackovat timesheet, najdete v části FAQ na konci této stránky. Teď však k jeho schválení: stačí nám e-mailové potvrzení, ze kterého bude zřejmé, že schvalovatel u klienta vám potvrzuje počet odpracovaných hodin za daný měsíc. Potom můžeme vaší fakturu akceptovat.
(Příklad: Zašlete váš timesheet na schválení e-mailem nadřízenému a následně i s jeho odpovědí nám dokument přepošlete).
Komu zasílat
Timesheet společně s fakturou zašlete v jednom e-mailu na adresu invoicing@titans.cz. Do předmětu e-mailu prosím vždy uveďte své celé jméno, měsíc a rok, za který fakturujete.
Kdy zasílat
Faktura se vystavuje vždy následující měsíc po doručení služeb. A poté, čím dříve, tím lépe, ideálně však do 4. pracovního dne.
(Příklad: faktura za leden 2024 se vystavuje nejdříve 1. února, nejpozději 7. února.)
Splatnost faktur
Splatnost faktury začíná běžet dnem, kdy od vás (případně rovnou od společnosti) dostaneme potvrzený timesheet. Přijetí obou dokumentů vám potvrdíme e-mailem do 48 hodin a zároveň vám potvrdíme termín splatnosti tvé faktury.
Berte prosím na vědomí, že platbu za vaše služby realizujeme až v den splatnosti a může dorazit na účet během celého dne.
Pokud den splatnosti vyjde na víkend nebo státní svátek, řídíme se Obchodním zákoníkem a den splatnosti se posouvá na nejbližší následující pracovní den. Pokud to však cashflow umožňuje, snažíme se hradit před svátky či víkendy.
Všechny dotazy ohledně fakturace, timesheetů a splatností prosím směrujte na adresu invoicing@titans.cz.
Jste plátcem DPH?
Věděli jste, že v případě, že se stanete plátcem DPH (překročíte obrat ve výši 2 miliony korun za 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců), jste povinní pro potřeby DPH mít zveřejněný bankovní účet na finanční správě? Plátcům, kteří nemají zveřejněný bankovní účet, částku DPH neproplácíme na jejich účet, nýbrž ji převádíme přímo na účet finančního úřadu, jelikož ručíme za jejich DPH. Proto vás prosíme o pochopení.
3. Benefit – účetní poradenství
V rámci naší spolupráce získáváte možnost účetního a daňového poradenství v AD Consult spol. na naše náklady. Součástí služby však není daňové přiznání ani jakékoli další úkony. Ty si můžete dohodnout individuálně.
V případě využití je potřeba napsat e-mail paní Janě Slovíkové (AD Consult spol.) na: janaslovikova@centrum.cz a uvést care@titans.cz do kopie. Svoji otázku můžete položit přímo v e-mailu, případně po dohodě na termínu i telefonicky.
4. Kontakty
Care: care@titans.cz
Care Manager
Jana Glos
+420 739 592 600
COO
Dominika Veselková
+420 736 148 196
Fakturace: invoicing@titans.cz
5. FAQ
Objednávka je uzavřená na dobu určitou, co se stane po skončení této lhůty?
Zpravidla 2 měsíce před koncem objednávky kontaktujeme klienta ohledně další možné spolupráce a plánů v rámci projektu. Následně vás care manažerka kontaktuje ohledně vaší spokojenosti a vašich plánů – to se obvykle děje v období jeden a půl měsíce před koncem objednávky.
Můj bankovní účet není veden v CZK, mohu fakturovat v jiné měně?
Fakturovat je možné v měně, ve které je uzavřena objednávka – to je věc dohody. Na výběr máme vždy CZK a EUR. Pokud je váš účet například v měně EUR, platba zaslána v CZK bude přijata tvou bankou a následně přepočítána jejím kurzem (devizový nákup CZK) a připsána na váš účet v EUR.
V bankách je rovněž možnost vytvořit si účet v jiné měně. Je to otázka preference. Vaše care manažerka to s vámi ráda projedná.
Jakým kurzem byste mi přepočítávali MD rate, pokud bych se rozhodl v následující objednávce přejít z CZK na EUR, nebo naopak?
Při přepočtu měny vycházíme z jednotného kurzu na dané zdaňovací období, který je uveřejněn ve finančním zpravodaji Ministerstva financí podle § 38 zákona č. 586/1992 Sb. o daních z příjmů, součásně přihlížíme k aktuálnímu vývoji měny tak, aby ani jedna strana nebyla poškozena. Přechod na jinou měnu je možný vždy po uplynutí aktuální objednávky. V průběhu stávající objednávky není změna možná.
Jsem freelancer poprvé, jak to funguje s dovolenou, neschopenkou a podobně?
Vztah mezi dodavatelem a společností je odlišný od zaměstnaneckého vztahu a přináší to jak výhody, tak i několik nevýhod. Výhody zřejmě už znáte, teď k jedné z méně příznivých stránek. Jako dodavatel služeb – podnikající osoba nemáte nárok na náhradu jakéhokoli druhu volna. Nám do TITANS nemusíte hlásit, které dny pracujete a které ne. To je na vaší dohodě s klientem, samozřejmě v dostatečném předstihu, podle podmínek, na kterých jste se dohodli.
Během naší spolupráce a probíhající objednávky jsem se rozhodl přejít ze živnosti na s.r.o, případně naopak. Co teď?
Při změně typu podnikání je nezbytné podepsat novou rámcovou smlouvu, stejně jako objednávku. Tyto změny, jakož i jakékoli jiné týkající se fakturačních údajů, nám prosím vždy oznamte na care@titans.cz a my se o to postaráme!
Jak trackovat timesheet?
Timesheet každá společnost trackuje jinak. Ve většině případů se jedná o měsíční bázi (někde i týdenní), buď v šabloně společnosti ,nebo ve vlastním excelu. To, zda je také potřeba trackovat hodiny ke konkrétnm úkolúm, je opět záležitostí rozhodnutí společnosti. V rámci onboardingu se snažíme získat všechny informace předem a předat vám je. Pokaždé ale není možné se k těmto detailům dostat kvůli vytíženosti na straně klienta. Proto vám doporučujeme si během prvních dní zjistit, jakým způsobem se budou timesheety trackovat.
Pokud klient doporučil trackovat timesheet po vlastní ose a nemáte k dispozici žádnou šablonu, ozvěte se nám na Care a my vám ji zašleme.
A to je vše, co nás napadá. Těšíme se na spolupráci a pokud máte jakékoli další otázky, sem s nimi 😊: care@titans.cz.
Nezapomeňte také sledovat náš LinkedIn – najdete tam titánské aktuality a tipy, které se vám mohou v roli kontraktora hodit! Spoustu jich je také zveřejněných na našem blogu.